Panik - Stress

Jag får panik av all stress. Allt man ska göra.
Och all oreda.
Vi kommer aldrig få ihop nån bra förvaring i denna jäkla lägenhet känns det som.
Och vi kommer aldrig få tid att göra allt vi ska göra.

Imorgon måste vi ringa Norrportens arena och kolla lite om familjeläktaren.
Sen så måste vi packa sufletten till liggvagnen vi sålde och skicka den för Joar missade att packa den.
Och så måste vi fixa förrådet. Och "linneskåpet"... Inget ligger rätt i det!
Sen måste vi tömma Eiras spjälsäng från allt som ligger där och skräpar, för hon måste lära sig att sova där iaf på dagarna.
Och så vore det kanske inte helt fel att dammsuga golven och kanske skura dom?
Kanske putsa fönsterna när man endå håller på?
Och jag skulle verkligen behöva åka till Barnens hus och hämta ut en reservdel vi beställde till skötbordet för 5 veckor sen.
Sen så måste jag till expert och kolla vart mina foton har tagit vägen som jag beställde för flera veckor sen.
Och så måste vi tvätta lite kläder och börja packa innan vi ska åka till stockholm.

Jag MÅSTE by the way köpa en massa nya påslakanset och lakan till vår säng.

Sen så finns det säkert 100000 MÅSTEN till i mitt liv just nu. Men dom orkar jag inte ens tänka på för då kommer jag få mer panik.

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen med min lilla livräddare och sötnos Eira medans Joar får vika tvätt så jag slipper tänka på det :D

Jag bara ÄLSKAR denna bild på min lilla prinsessa..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0