Godmorgon lediga men upptagna dag!

God morgon!

Eira var världens mysigaste i morse och låg kvar i sängen för att mysa i nästan 30 min, annars brukar hon kasta sig ur sängen för att börja leka och tjata om ost.

Idag är vi lediga, men har ändå en massa saker att göra. Men jag har inte orkat börja stressa än. Eira sitter i blöja framför en film och jag sitter här i ruffsigt hår och slitet linne.

Men snart ska vi dra igång, ska t.ex försöka returnera mitt gamla chassi till min Bugaboo eftersom jag fått ett nytt. Sen blir det en tur på stan för att köpa ett par fleecebyxor till Eira och förbi en lekpark för lite lek och bus.

Sen måste vi tyvärr hem för att städa, tvätta och all sån skit :P

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Namn: Emma - Barbaemma

Tjata om ost? Haha!

2010-09-28, kl 10:24:57
URL: http://barbaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0