35 timmar senare

Nu är jag hemma, sitter i soffan och myser med en mammig liten Eira.
Har varit hemma 1 timma efter 3 dagars jobb. Sammanlagt 35 timmar. Och nu är jag HELT SLUT.
Ska snart krypa ner i sängen och mysa med Eira så vi får nya krafter tills imorgon när vi ska mysa hela dagen. Förutom då jag ska blogga ikapp mig lite ;) Kommer upp en ny tävling t.ex.. Den vill ni inte missa! Och glöm inte den pågående tävlingen som det är lite mindre än 2 dagar kvar på!

Nä, nu stängs datorn. God natt!

Kommentarer
Namn: Emma - Barbaemma

Sv: Hahaha, ja hon e skitsöt i den men den börjar bli både lite liten och lite väl kall nu så nu får den gå vidare till Isabelle så kan hon vara snygg i den till våren. :P

2010-09-28, kl 08:56:30
URL: http://barbaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0