Ögonmirakel!

 

Prisa gudarna! Jag är räddad!
Efter lite mer än 2 år av minskad sömn och jäktiga dagar så har mina påsar och ringar under ögonen bara växt och frodats. Ett tag så hade jag nästan dubbla påsar ;)

 

Helt ärligt, hur kul är det att se ut som, ja, gud vet vad? Så jag vart less och gick in på H&M för att försöka hitta något mirakel, och det gjorde jag nästan!

Och jag skriver inte detta för att göra reklam, utan bara för att jag är så jävla nöjd. Den utförde kanske inte supermirakel, men jag ser inte död ut längre. Den innehåller koffein för att pigga upp och citron för att bleka ringarna. Och den heter: Garnier Caffeine Anti-dark Circles 2in1 Tinted Eye Roll-on.

 

Och jag märkte skillnad bara på någon dag!

Bara 99 kr på på H&M.


Kommentarer
Namn: Ninni

De där låter verkligen som ngt jag hade behövt =D

2010-10-04, kl 20:45:38
URL: http://ninniyesthatsme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0