Norrköping

Imorgon ska jag faktiskt på en "semester", ska åka till Norrköping och träffa Joachim. Är sjukt nervös men det ska bli helt underbar att få träffa han :)

Eira ska vara hos sin pappa i helgen och dit kommer hennes farmor och farbror och hälsar på. Sen ska dom åka till Stockholm och vara där i 1 vecka.

Jag kommer sakna ihjäl mig. Har ALDRIG och trodde aldrig att jag skulle behöva vara ifrån henne så länge. Men hon kommer få kul och bli sjukt bortskämd tror jag :)



Men iaf, om 12 timmar sitter jag på tåget mot Norrköping och Joachim! :D

Kommentarer
Namn: Joachim

ÄLSKAR DIG!

2010-10-28, kl 00:41:07
Namn: Agnieszka 2barnsmorsan

Hoppas du kommer få ha det toppen! Får ni för er att göra en roadtrip så ligger ju inte Nyköping så långt bort:) (Jag bor där)

2010-10-31, kl 19:45:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0