Mina "vänner" i duschen..

Har testat hur mycket olika produkter som helst både för kropp och hår nu, inom normala priser, och har dessa som favoriter för tillfället :)

Franck Provost Color Expert Schampo och Balsam. Har använt dom i ca 2-3 månader och det är fortfarande kvar i flaskorna! Köpte mina bägge för 98 kr tillsammans, men nu går dom väl på ca 70 kr /st. Dessa hittar man i dom flesta matbutiker.

 

Lush Shower gels Grass och Tramp. Kostar ca 149 kr för en flaska på 250 gram. Tyvärr så ska Tramp utgå och är slut i webshopen. Men Grass är en nyhet och luktar fruktansvärt gott den med! Dom är extremt dryga så man behöver inte mycket när man duschar.


TRESemmé hårinpackning/hårmask for brittle hair. Den gör verkligen håret sammetslent och innehållet i burken verkar aldrig ta slut! :) Kostar ca 70kr om jag minns rätt och finns också i de flesta matbutikerna.


Dove - Go fresh Cucumber Beauty Care Shower. Så fräsch med en underbar doft! Innehåller även 1/4 lotion så man blir inte så torr. Är lite besatt i just denna så jag har den i lotion hemma med. Kostar runt 30-40 kr och finns på t.ex H&M, Kicks m.fl.

När det gäller shower gels och liknande så brukar jag alltid ha flera olika hemma så jag kan variera mig lite utefter hur jag känner mig just den dagen :)

Kommentarer
Namn: cizzi

Hej!

Äntligen hittade jag tillbaka till din blogg.

brukade ju läsa den förut.

LUSH-produkterna är kanon och Dove:n KUNG! Doftar så gott!

//Cissi

2010-10-03, kl 23:54:27
URL: http://systerdysterciliat.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0