Dagvill

God morgon!

Idag är en sån där dag där jag måste dubbelkolla flera gånger vilken dag det är och hur jag jobbar och vilken tid Eira ska lämnas på dagis. Är riktigt dagvill, men det blir väl bättre så fort Eira är på dagis och jag på jobbet :)

Ska posta dom 2 sista plaggen jag sålde på Tradera också. Och köpa dom underbara skorna jag hittade igår. Längtar dom bara den! Det är inte varje dag jag hittar ett par skor jag gillar.

Eira går i skrivande stund runt naken på tårna och sjunger att hon ska kissa på pottan. Så hon sitter på pottan då och då och har gjort det i 2 dagar redan, men det kommer inget annat än pruppar :)

http://www.ikea.com/PIAimages/80883_PE205397_S4.jpg

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0