Vi lever! :)

Jag och Eira, helgen som var. Foto: Salam Al

 

Vi lever! Det var ju ett tag sen jag uppdaterade bloggen. Känner varken att jag har tid eller lust alla gånger. Men jag ska kanske ta mig i kragen och bättra mig. Om det fortfarande finns dom som är intresserade? ;)

 

Eira ska iaf snart börja dagis. Den 1 september närmare bestämt. Jag tror verkligen att hon kommer trivas och att det kommer gå skitbra. Men jag har alltid haft något emot dagis, vet dock inte varför. Det hade nog känts bättre med en dagmamma eller liknande.

Men detta får duga, dagiset ligger nära och bra. T.om samma adress som vi bor på, inte samma nr dock :P

 

Och Eira får snart en liten kusin. Den 11 november är det beräknat till. En liten pojkkusin att busa med. Vi längtar jättemycket, Eira tjatar varje dag om "bääsar" :P

 

Nu ska vi kvällsfika lite innan det är dags för lite sömn, imorgon kommer ju lönen så jag måste hinna med lite shopping innan jag ska iväg och jobba kvällspasset :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0