Vinnaren - Barbapapa nattlampan

 

Vinnaren av Barbapapa nattlampan är:

 

Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Hon valde en blå som hennes son ska få ha i sitt nya rum.

 

Stort grattis!

Och tack till Barntrygghet som sponsrade med detta fina pris!

 

Maila mig dina uppgifter så skickar Barntrygghet lampan till dig så fort som möjligt! (Via kontaktformuläret till vänster i menyn)

 

Och ni som inte vann behöver inte deppa! SNart kommer det många fler tävlingar med riktigt fina priser!


Kommentarer
Namn: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Åhhhh gud vad glad vi blir, denna kommer att vara perfekt nu när det är dags för eget rum till lilleman!



Tusen tusen tack till både dig och barntrygghet!



KRAM

2009-10-18, kl 20:17:41
URL: http://tostberg.blogg.se/
Namn: Veronica

Vilken fantastisk lampa. Nästan så att jag vill ha en själv, trots att jag inte längre är ett litet barn ;D

2009-10-19, kl 12:59:12
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0