Svar på frågor

Idag har jag fått två frgor jag tänkte besvara i ett inlägg.
Den första kanske är nått fler undrar, med tanke på mitt vagnsköp ochy den andra för att hon som skrev frågan inte lämnade mail eller bloggadress.

  • Maria - Ska Eira få ett syskon?

Svar: Nej, inte än i alla fall. Jag tänkte skaffa en syskonvagn som Eira och min lillebror Anton kan åka tillsammans i. Anton är 2 år äldre än Eira och vill inte sitta i sin egna vagn och det kan va ganska jobbigt ibland när han är busig och springer runt eller när han blir trött och vill sova. Han står ibland på ståbrädan men tyvärr hjälper inte den så mycket när han är trött.

  • Anonym - Hej!
Först och främst: Du har en helt underbart söt dotter! Verkligen, hon är en riktig...godisunge, haha! :)
Sen: Jag undrar varifrån du fick namnet Eira. Det är inte ett så vanligt namn, och det vet jag för jag har det själv och har bara träffat en person i mitt liv med samma. Lycka till med din familj, massa kramar, Eira D.

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir! Namnet hittade jag och Joar en dag när vi gick igenom en massa tjejnamn på internet när vi hade fått reda på att den lilla i magen förmodligen var en flicka. Joar sa alla namn snabbt och när han sa Eira så hajjade jag till och så sa jag det namnet några gånger och då hade jag bestämt mig :) 1 vecka senare träffar jag en annan liten tjej som heter Eira och är 2 år äldre än min Eira.

Kommentarer
Namn: menajo

Jo det e kanoners =) Har ju precis startat min mammablogg hihi ^^ så fixar med designen till den.. =) Jag har ju bloggat ett tag men på min vanliga blogg.. denna tänkte jag rikta mig in på mitt liv som mamma :) mvh

2009-05-12, kl 09:07:12
URL: http://menajo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0