Svaren

Det var inte så många som var nyfikna på mig.. Men några frågor fick jag iaf :)

Man får vara glad för det lilla ;)

Tessan frågade:

vilka tankar gick i huvudet när du fick reda på att du var gravid? Hur länge har ni vart ihop?

Svar: När jag fick reda på att jag var gravid vart jag nästan panikslagen. Även fast både jag och sambon ville ha barn och hade fått missfall 3 månader innan.. Men så fort sambon kom hem från skolan och jag berättade det för han så började det sakta men säkert sjunka in.. Och jag vart mer lugn.
Vi har varit tillsammans i 2 år och 5 månader.. Så inte alls så länge.. Men länge nog för att ha hunnit få en sån underbar skatt tillsammans :)

Elisabeth frågade:

Kan du spela något instrument eller sjunga?

Svar: Tyvärr så kan jag inget utav det. Jag började gå på gitarr lektioner när jag gick i 4:an eller 5:an tror jag det var.. Men det vart ingen hit! ;P
Dock kan jag spela gitarr på Guitar Hero (xbox 360) haha..

Anna frågade:

Var det självklart för dig att behålla Eira?

Svar: Absolut! Jag skulle inte kunna genomföra en abort.
Eller jo, om jag skulle bli överfallen och bli gravid med en våldtäktsman eller dylikt så skulle jag kunna göra det. För jag tror inte det skulle funka för mig att få ett barn genom så hemska förhållanden.


Om det är någon som undrar nått mer så är det helt okej att ställa en fråga lite närsomhelst :)
Jag svarar för det mesta på alla kommentarer. Jag ska dock bli bättre på det!



Kommentarer
Namn: Sandra

Svar: Tyvärr mamma/pappa kategorin är full. Men kolla gärna om din blogg passar in i en nnan kategori med lediga platser :)

2009-01-02, kl 15:44:29
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Namn: Agnieszka

Ska se om jag kan komma på em bra fråga!!!

kramar

2009-01-02, kl 19:57:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Emma

Jag försökte minsann fråga men det gick ju inte, blog.se var typ nere just då. =(

Frågar nu istället..

Vad är din absoluta favorit-dryck?

2009-01-02, kl 22:30:06
URL: http://barbaemma.blogg.se/
Namn: Emma

Jag kom på en till fråga.

Om du skulle skaffa ett husdjur, Vilket djur skulle du vilja ha då?

2009-01-03, kl 11:56:44
URL: http://barbaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0