Molo - Gry fleeceoverall


Eira behöver en ny overall och jag har tittat runt lite på nätet efter en fin. En viktig sak är att man kan vika in vid fötterna och händerna, för Eira hatar både tossor och vantar :)

Jag har INGEN erfarenhet av MOLO alls. Eller nu ljög jag lite. Jag har ett par byxor och en babyhjälm. Men hur är dom i storleken? Stora/små? Kvalité?

Och är det någon som har erfarenhet av deras fleeceoveraller? Varma? Tjocka/tunna?

Är detta en bra overall, alltså, ska jag satsa på denna?

Denna heter Molo Gry och den kan ni hitta på Oki-Doki.

Snälla hjälp mig! :)

Ni får gärna tipsa om andra overaller till ett bra pris!
Glöm inte bara att det MÅSTE gå att vika in vid händer & fötter!

Kommentarer
Namn: Eva [Marius mamma]

Enda erfarenheten jag har är en bodysuit som låg innanför dörren igår när jag klev in. Har inte hunnit prova den på ungen ännu, men den såg grymt stor ut (stl 80 - vi använder blandat 68-80 nu beroende på märke). Hjälpte sig säkert inte särskilt mycket, men de är iaf inte för små i storlekarna.

2009-01-21, kl 07:06:26
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Namn: Madeleine

Jag ÄLSKAR Molo, det är absoluta favoritmärket. Jag tycker Molo är bra i storlekarna. Angående fleecen så vet jag inte, men alla andra kläder Amanda har är kanon!! Kanonbra kvalitet!! Jag skulle absolut köpa den ;-) KRAM

2009-01-21, kl 08:10:15
URL: http://www.muppsan.com
Namn: Elin

Jag har inte heller någon erfarenhet om molos ytterkläder, men gillar fleece jackorna.



Jag skulle tipsa om pops fleeceoverall, den gillar jag och hellst när den också är vindtät. Till bra pris kan man ju alltid hitta på tradera :)



Ha en bra dag!

2009-01-21, kl 08:44:34
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Namn: sessan ♥

Hello söta!!



Molo har toppen kvalite & vi har jackan som finns i samma material som overallen & den är super mysig!

Molo är det retro märket som håller sig snyggast i tvätt efter tvätt, dock bör man alltid tvätta det med avigsidan ut.



Lite olika i storlekarna, några plagg kan vara stora i strl & några är normala. Jackan i samma modell som overallen tycker jag är ganska normal.



Ha en strålande dag

KRAM

2009-01-21, kl 09:28:59
URL: http://sessanochprinsessan.com
Namn: Madde

Denna har vi, perfekt nu till våren. >Min tjej gillar inte vantar o då e den klockren! Söt e den med, jäg älskar molo fleece!



lycka till

2009-01-22, kl 08:03:23
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0