Gratis är gott!

Har skrivit tidigare om Gratis Mode när jag blev medlem där. Men nu måste jag skriva om dom igen!
Det var inte alls länge sen jag vart med där och har inte varit så himla aktiv heller, som jag trodde att man behövde.
Men till min stora förvåning så klickade jag in där idag och såg att jag REDAN är uppe i tillräckligt mycket poäng för att få hem 2 trisslotter! Och då har jag knappt gjort nått alls.
Men jag är lite girig och vill ha MER ;P haha.. Speciellt när det är så lätt att få poäng.
Alla andra gratis sidor jag har vart inne på har inte genererat mycket poäng alls så dom har jag gett upp på..



Har ni testat nått sånt eller är ni redan med på Gratis Mode?
Vill ni inte bli medlem via mig och få 50 poäng?

Om ni blir medlem via mig så får jag också upp till 50 poäng och ju fler snälla ni är desto mer får jag och då är ni SUPERDUPERJÄTTESNÄLLA :D

Det skadar väl inte att testa?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0