Eira sover

Den sista tiden har Eira blivit mycket lättare att natta. Kanske är det för att vi har lärt oss hennes signaler och även hennes egna rutiner.
För ja, denna lilla tjej har sina egna rutiner. Och om vi råkar missa nått så visar hon det.
Det är helt enkelt Eira som bestämmer!
Och det tycker jag är bra, för hon är nöjd när vi inte lägger oss i när/hur/var hon ska sova.

Och när hon ger oss den där signalen att NU vill jag sova. Ja, då sonar hon utan besvär :)

Förut ville hon alltid sova i vår famn, det gick inte alls att lägga ner henne i sängen/vagnen.. Jo, om vagnen rörde sig gick det bra :) Förmodligen också om sängen rörde sig men det har vi INTE testat ;P
I alla fall, nu ligger hon och SOVER SJÄLV i våran säng :) Lycka!

Vi, eller jag eller hur man nu ska säga, kör med fri amning också. Och det funkar även det jättebra med Eira. Hon är ett jätteharmoniskt barn som alltid är glad. Om inte en fis eller rap har hamnat på tvären då.

Jag förespråkar såklart inte detta nu, utan berättar bara öppet vad som funkar förr OSS. För Eira.
Förmodligen så blir det en annan visa med nästa barn. Men förhoppningsvis inte, för detta trivs jag med :)


Jag kunde inte låta bli Photoshop :P

Kommentarer
Namn: Lattefarsan

Vilken gullig bild. lite tröttis;)

2009-01-13, kl 01:04:29
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
Namn: Agnieszka

Vilken söt bild på lillfisen!

2009-01-13, kl 09:49:17
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Anonym

Vilken söt bild!! :D

2009-01-13, kl 22:37:08
Namn: malin

Vilken söt bild! :)

2009-01-13, kl 22:37:25
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0