Double.net

Som ni ser och vet så har jag annonser här på min blogg.

ALLA annonser är från företag JAG gillar.

T.ex Vi Föräldrar tidningen som jag prenumenerar på, Ekobaby som jag nyligen beställde en tröja till Anton ifrån m.fl..

Några av annonserna har jag fixat via Double. Det är jättelätt och LITE slantar har faktiskt börjat rulla in :) Och det är fantastiskt roligt. Okej, jag kan ju inte leva på dom pengarna. Men jag kan unna mig själv en ny tröja, eller ja, kanske ett linne :P

Vill du tjäna pengar på din blogg? Klicka här!

Kommentarer
Namn: Lattepappan

Ja, på den tiden så var det mest studenter som bodde där och det var ett väldans hallå varje kväll, men nära till Smitingen ;)

2009-01-22, kl 23:45:11
URL: http://lattepappan.blogg.se/
Namn: Anna

Hej! Roligt att du hittade till mig :) Tack för komplimangen om min blogg, kul att du gillar den! :)



Japp, jag bor i Sundsvall, pluggade faktiskt i H-sand i höstas på Miun :)



Kan det vara Babyproffsen du menar, där dom delar ut boxar med en blöjhink? :) Isåfall ska jag kika in där också! :) tack för tipset!

2009-01-23, kl 09:11:55
URL: http://annasara.net

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0