Börjat jobba

Hej alla!

Hinner skriva ett litet inlägg :)

Eira är fortfarande sjuk, så slemmig och snorig. Jättejobbigt. Men jag hoppas hon börjar bli frisk snart.

Vi har inte hunnit packa upp alla kartonger än, men det är iaf påväg åt rätt håll.

Idag jobbade jag 2 timmar, första gången jag jobbade sen Mars -08. Kändes bra, men ovanligt :) Ska se hur jag ska göra nu, om jag ska fortsätta jobba eller inte. Dock ammar Eira rätt mycket fortfarande.

Imorgon så ska vi se en snowboard grej i stan. Dom har stängt av den stora vägen och byggt upp en stor backe med hopp. Ska bli kul att se. Ska ta med kameran och försöka fota lite.

Nu får ni slla hjälpa mig att hålla tummarna att jag ska få internet snart :)

Hoppas ni alla har det bra!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0