I´m back!!

Yes! Nu har vi internet!
Har haft det sen imorse, men jag jobbade idag så nu kan jag äntligen njuta!

RInge Joar från jobbet för att dubbelkolla så det blivit instrallerat, men då lurade han mig att vi inte skulle få internet på en vecka till pga snöovädret som varit. Gud vad rädd jag vart då! Men tack och lov så var det ju inte sant!

Snart ska vi iväg till min pappa & bror för dom ska bjuda på middag. Lite jobbigt nu när man har internet ;)

Men senare ikväll eller imorgon så kommer det fler inlägg och lite bilder.
Och om bara nån minut så kommer det en härlig tävling upp!

Kommentarer
Namn: Carolina

Vad skönt att ha internet igen :)

2009-02-09, kl 18:15:05
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Namn: Agnieszka

välkommen tillbaka vännen! Har saknat dina inlägg!

kramar

2009-02-09, kl 18:29:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0