Godmorgon

Godmorgon alla!

Eira vaknade redan 7,30 imorse så jag är riktigt mör idag!
Ni som följt bloggen ett tag har kanske märkt att Eira gillar att sova till MINST 10-11 på dagarna.. Men den trenden är nog bruten nu tyvärr.
Jag är INTE en morgonpigg människa.

Idag har vi fullt upp här hemma. Ska möblera och rensa ut sånt vi inte vill ha och sen ska vi städa.

Ska även göra det sista i Eiras rum. Skruva upp lite lampor och hyllor. Ska även sy gardiner.
Får se om jag hinner klart med det idag så ni får se bilder på rummet :D Det är jättefint!

Måste ner på stan också och byta ett paket med bodys från HM. Råkade köpa långärmade nu när jag behöver kortärmade. Eira kan inte sova i nått annat än det för då svettas hon som ett tok.

Och imorgon kommer Eiras farmor på besök från Stockholm.

Nä, nu ska jag sätta igång!
Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0