Flytt kaos

Hej allihopa!

Äntligen lite tid över! Jobbade mellan 7.30-14.00 idag och är helt slut nu! 6,5 timme är kanske inte så mycket men nu är jag så ovan att jobba och speciellt att kliva upp så tidigt som kl 6. Som alla ni kanske har läst tidigare så har jag varit VÄLDIGT bortskämd när det gäller sömn. Eira somnar mellan 22-23 på kvällen/natten och kan sova till 10-11 på dagen..

Dom dagar jag jobbar så kliver dock Eira upp kl 7 med Joar så hon får ammas en sista gång innan jag går iväg. Hittils har det funkat super och det har inte stört hennes vanliga dygnsrytm, förutom att hon sover en extra gång på dagen.

Sen har Eira börjat gilla pureér mer och mer! Spagetti och köttfärssås är en av hennes största favorit! Hon gapar som besatt när hon vet att det vankas mat! Men hon ammar jättemycket fortfarande och det tycker jag om :)

Iaf, vi lever FORTFARANDE i kartonger. Hur segt ska det gå att packa upp allt? Och snart kommer det bli mer oreda för hyresvärden ska tapetsera 3 st rum. Hallen, Eiras rum och vardagsrummet. Så då MÅSTE allt ut igen..

Föresten, dom kommer även måla taken och av tidigare erfarenheter så kommer jag ihåg att det brukar STINKA jättemycket och länge.. Är inte det farligt för Eira? Vad ska vi göra?



Kommentarer
Namn: Emelie

Vilken härlig bild!

2009-02-13, kl 11:21:18
URL: http://emeliese.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0