Godmorgon fredag!

Eira och jag har varit vakna i 1 timma nu och hunnit med morgongröten och morgonthé. Sen så har jag hunnit sitta lite här och Eira är bänkad framför "Dora"..

Snart ska vi börja göra oss i ordning för idag ska vi på Öppna Förskolan en stund. Det var evigheter sen jag var där sist tyvärr. Det är ju så härligt när Eira får träffa en massa kompisar och springa av sig allt bus hon har i benen. Samtisigt ska Joar få vara hemma och städa.. :) Jag ska mest bara sitta och slappa på ÖF och snacka skit med Emma.

Ska passa på att ha en härlig dag för imorgon och söndag ska jag jobba 11-timmars pass.

Ikväll avslutas även tävlingen sponsrad av Bra Barnkläder där ni kan vinna ett presentkort värt 250 kr!

Hmm... Visst är det Idol final ikväll?!

Kommentarer
Namn: Carolina - Vinn Crocs Offroad i dagens lucka i min Julkalender

Mysigt med ÖF! Japp, ikväll är det Idol-final! kram

2009-12-11, kl 11:02:01
URL: http://carolina1979.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0