Eira & Pappa


Just nu är Joar arbetslös så det är han som är hemma med Eira om dagarna. Och man märker att Eira har blivit mycket mer pappig nu, så gulligt :)

Men det värsta är när jag kommer innanför dörrarna.. Då attackerar hon mig, skriker, grinar och skrattar samtidigt. Det är underbart! Men samtidigt lite jobbigt då jag inte ens hinner stänga dörren efter mig ;) haha..

Idag när jag äe ledig så njuter jag av att ta upp henne på morgonen, byta blöja, borsta tändera, ge gröt och bara mysa. För allt sånt missar jag när jag ska iväg på jobbet på morgonen.

Nu har jag hela 3 dagar på mig att mysa ikapp med lilla "Eilert"..


Missa inte mina jultävlingar! Och nån gång idag kommer jultävling nr 3!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0