Item of the week

Lindex Shop Online - Jeansleggings

Lindex "item of the week" är just nu dessa supersnygga jeansleggings. Dom kostar bara 199 kr men jag hade en värdecheck på 50 kr så det vart ett par billiga byxor för mig.

Dom är även helt perfekta för mammor. Håller in magen då dom är lite höga i midjan, så man slipper den hängande magen över byxkanten, och det känner väl många igen?
Sen håller dom in rumpa och lår med så man känner sig riktigt smal!
Lindex Shop Online - Klänning

Jag funderar på att köpa en liknande "blus" till mina leggings för det vore ju skitsnyggt! Eller hur?

Kommentarer
Namn: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Åh, men vilket bra tips! Jag har varit lite sugen på jeansleggings ett tag... fast jag skulle helst vilja prova ett par innan jag köper, så jag får nog leta upp en Lindex-butik snarast!

2009-08-05, kl 20:49:19
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0