En helt vanlig dag....?

Idag har Eiras mormor, plastmorfar och morbror varit här hela dagen..
Plastmorfar och morbror Anton sov här och sen kom mormor hit på morgonen när hon hade slutat jobba.
Sen gick vi ner på stan och mormor köpte en massa fina kläder till Anton. Han växer så mycket så nu måste hon köpa en massa kläder i strl 98.. :)
Jag köpte bara 3 saker på Erikshjälpen. 2 tyger som ska iväg till Rättvisa Barn och en "locköppnare" som man fäster under en hylla så man får upp lock som sitter hårt.. Svårt att förklara :)



Här provsitter Eira sin nya Stokke Tripp trapp stol :)




Här är lite bilder på Eira från våran tur till stan :)



Joar är på jobbet men jag är tack och lov inte ensam. Thomas och Anton är här :)

Men nu ska vi snart sova...

Kommentarer
Namn: Elisabeth

Gu va fina bilder när ni är ute å går med vagnen. Eira har en likadan overall som Lovis=) visst är det en H&M-overall va? Brunt är fint=)

2008-10-26, kl 08:22:15
URL: http://www.rattvisabarn.blogspot.com
Namn: Emma

Snott?? Haha nä nu vet jag inte vad du pratar om. =)

Nä men Tonny trodde att det var vårat så han packade med det hem. Sen att det står operation över hela täcket verkade han inte reagera på alls.

Så söt hon är där i vagnen eran tös, ser så mysigt ut.

2008-10-27, kl 03:57:59
URL: http://barbaemma.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0