Höst

Nu är det verkligen höst.. Usch och fy för regn!
Jag gillar hösten egentligen men nu är den bara jobbig och hemsk. Kan det inte skina lite sol?
Det är ju extra jobbigt när man ska dra runt med en barnvagn med en hand och ett paraply i ena..
Iofs skulle jag ju kunna skaffa mig en regnjacka, men jag hittar ingen snygg :P

Kom förresten på 2 till saker som Eira önskar sig.

1. Napphållare (en burk för nappar) från Cult Design.
2. Fårskinnsfäll (inte en hemsk orange eller nått)

Kommer föresten få en Stokke tripp trapp om vi har tur :) En röd! Hoppas bara vi får "babydelen" med i samma färg och kanske en fin dyna :) Fast man ska kanske inte önska sig för mycket.

Nu är dey läggdags! Egentligen för länge sen för jag ska upp tidigt imorgon och pallra mig till bussgods med en tavla jag sålde för ett tag sen på tradera...

Godnatt!

Kommentarer
Namn: fia

snart ses vi mina pärlor :)

2008-10-10, kl 10:51:05

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0