Rekord IGEN!

Igår fick jag nytt besöksrekord! 115 st som var inne på min sida!!
Helt sjukt vad många :D Jag är superglad för det!

Idag kom pappa förbi hos oss och hämtade upp oss och så åkte vi till min farmor och farfar och hälsade på.
Fick the och kaka. Och 2 st recept av farmor. En på en äppelkaka som är supergod! Och ett recept på tjälknöl.
För några dagar sen fick vi en stor ryggbiff av pappa från en älgkalv som jag hade tänkt göra tjälknöl av :) Ska bli så gott!
Och farmors recept är dom bästa!

Sen åkte vi på coop och pappa köpte lax, potatis och skagenröra.
Som vi fick hem för att göra middag till pappa och Mattias (min stora lillebror).. Så nu har vi nyss ätit klart!

Fick föresten ett samtal från våran nuvarande hyresvärd om en lägenhet som vi stod i kö på förut men inte fick. Dom som fick den har inte kommit in och skrivit på kontraktet så vi ska gå och kika på den imorgon.
Så nu har vi 2 lägenheter som vi är sugna på..
Den vi ska kolla på imorgon är en 4:a som är 10 kvm större än den vi var och kollade på igår.
Den känns mer intressant just pga att det är ett rum mer, men vi får se om den är lika fin.. Och det är ingen skillnad på hyran nästan heller, bara runt 100kr... Och jag tror den ligger längre ner än vad gårdagens gör.. Men jag gillar dock idén med att inte ha några grannar över oss, men men...
Så det blir förmodligen ett himla svårt beslut som vi måste ta imorgon :(


Nu ska jag va lite social med pappa och brorsan. Satt mig bara vid datorn för att beställa en mobil på tele2.se. Dom har "happy hour" kl 18.00 varje dag och dagens erbjudande gillade jag mycket :)
Fick en mobil gratis med ett abbonemang för bara 49kr/mån... Och jag tror INTE att jag har blivit lurad :)

Nog om dagen. Återkommer kanske senare :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0