J*vla grannar!

Tänkte lägga upp lite bilder, t.ex en bild på Eira när hon är på bio. Men nu hittar jag inte överföringssladden. Så det får bli en gammal bild istället.

Iaf så hatar jag mina grannar. Dom tvättar NU! Det dånar i hela vår lägenhet när den centrifugerar, så himla irriterande.



Nu ska jag ÄNTLIGEN ta och krypa ner under täcket, som jag GLÖMDE byta påslakan på och lägga huvudet på kudden som jag GLÖMDE byta örngott på. Men men, det får Joar göra imorgon. Sådeså! Det blir straffet för att han jobbar hela natten och jag är mörkrädd.

Godnatt!

Kommentarer
Namn: MissyElliot

Vilken härlig bild!

:-)

2008-12-01, kl 14:24:05
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0