Julshoppa

Tar en paus vid datorn nu när maten står i ugnen :)
Idag blir det köttfärsfyllda cannelloni. Ska bli himla gott!
Skulle egentligen göra en lasange men jag tyckte det känndes lite jobbigt och tråkigt så då gjorde jag små rullar med lasangeplattorna :)

Idag mår Eira bättre så vi gick ner på stan och satt in lite pengar på banken.
Sen så köpte vi en julklänning åt Eira med söta små strumpbyxor med hjärtan på!
Lite julklappar vart det också. Vi köpte 2 st till Anton. Sen så väntar jag på några julklappar som jag beställt.

Jag behöver lite julklappstips! Vad ger man till en snart 18-årig kille?

Nu ska vi snart äta och se en film, "Tattoo, a lovestory".. Slappa lite :)

Lindex Shop Online - Baby
Lindex Shop Online - Baby

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Ohh vilka söta kläder! Särskillt strumpbyxorna!

Har tyvärr inga bra ideer till en present till en 18åring.....

kram

2008-11-26, kl 20:51:42
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Emma Å

Gud va gulligt! Letar efter en pepparkaksgubbe-dress till Nathalii som hon ska ha på lucia men dom är ju slut i strl 62 överallt, du har inte sett några? Har hittat en julklänning till henne men inge strumpbyxor, måste nog härma dig tror jag. Dom var ju så söta!

2008-11-27, kl 02:31:38
URL: http://barbaemma.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0