Godmorgon

Nu är det morgon för mig ;)
Fast jag klev upp första gången 8.30 för att öppna åt mamma, sen gick vi och la oss igen för att kliva upp nu :)
Det är så skönt att bara ligga och slappa i sängen när man inte har några "måsten" på dagen.

Jag skulle egentligen på Öppna förskolan idag men jag tror jag skippar det då mamma och Anton är här. Vill ju inte direkt dissa dom.
Men jag ska nog förbi där endå för att hämta en ny flaska med AD-droppar.

Sen ska vi förbi "Lagerboden", en loppis, för att se om dom har nått kul :)
Jag älskar att fynda och det mesta jag har hemma är ifrån loppisar och second hand affärer.

Några exempel:

Våran oranga soffa från 60-talet för 100kr.
Grön ryamatta för 50kr.
Sideboard i teak från 60-talet för 110kr.
En IKEA tv-bänk för 125 kr.
Matsalsabord för 1500kr.
Mina nya skor för 39 kr.


Ja, det är några saker iaf :)
Gillar ni att fynda till ert hem? Vad är ert bästa fynd?


Nästan nyfödd Eira som fick låna Antons solglasögon.


Nybadad hemma hos mormor. Bara nån dag gammal.



Kommentarer
Namn: Esbe

Mitt bästa fynd... Hm. Vet inte. Men mitt senaste braiga och välbehövda fynd var en innerkruka modell större som jag hittade i soprummet.

Jag gillar soprum ;-)

(Har även hittat lassvis med böcker och annat fint ihopplockat i kartonger och plastsäckar.)

2008-11-25, kl 16:52:32
URL: http://blesselisa.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0