Eira 5 månader!

Idag fyller Eira 5 månader.
Helt ofattbart att JAG har fått haft henne i hela 5 månader.
Tiden går så fort så man hinner inte njuta ordentligt.
Snart kommer hon väll börja att krypa, sen gå.. Sen fyller hon väll snart 18 år.. :(
Min lilla plutt, groda, storöga, sötsak....

Hon ligger och sover fortfarande. Det är skönt så man hinner blogga lite innan dagen börjar på allvar.
Mamma ska komma hit lite senare för att betala räkningar. Dom har fortfarande inget internet så då får hon låna vårat.
Sen ska vi förmodligen ner på stan igen för att kika på julklappar. Jag hittade Buzz Lightyear och Woody igår på leksaksaffärn som mamma bara MÅSTE köpa åt lillebror. Han älskar dom just nu och springer runt och säger "Busska, busska, busska", det betyder Buzz Lightyear :) Han är för söt!

Men innan dess ska jag hinna gosa med Eira, leka med henne, byta blöja på henne, amma henne, klä på henne och sen ska jag kanske julshoppa lite på nätet.

Vad ska ni hitta på för kul idag då?
Vet ni nån bra/kul sida på internet för att köpa julklappar på?


Det här gjorde jag för 5 månader sen. Helt underbart!

Och åter igen, glöm inte bort mina tävlingar :) Bara 3 dagar kvar!
Klicka här för att komma till tävlingen där du kan vinna en MÖSSA!
Eller så klickar du här för att komma till tävlingen där du kan vinna en BEBIS-BOK!

Och så kan du följa bloggen på bloglovin' så missar du inte när jag drar vinnarna den 30/11! Och du missar inte heller om det kommer ut någon fler tävling!



Kommentarer
Namn: Agnieszka

Grattis lilltjejen på 5månadersdagen! Självklart vill man vara med och tävla, bara roligt!!!!!

2008-11-27, kl 11:47:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Esbe

Grattis till lilla Eira :)





Tradera är alltid en sajt man kan hitta spännande saker på, annars är jag inte så mycket för nätshopping. Roligare med vanliga affärer där man kan klämma och känna!

2008-11-27, kl 12:12:44
URL: http://blesselisa.blogspot.com
Namn: Elisabeth

Ja visst går tiden, grattis lilla Eira!

2008-11-27, kl 12:22:21
URL: http://www.rattvisabarn.blogspot.com
Namn: tessan

visst går tiden fort, Loke blev 5mån igår. Håller med dej, snart är dom ju jättestora, hinner ju bara blinka så tar dom studenten och flyttar hemifrån och sånt. kram

2008-11-27, kl 12:56:09
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0