Vaccinerad och vägd

Nu är vi tillbaka från BVC.
Det gick jättebra!

Först så kollade dom om hennes lungor lät för jag tycker Eira är lite småförkyld, men det var hon inte, tur det för annars skulle hon inte få sin vaccination.
När hon fick sprutorna så grinade hon lite, men så fort jag satt henne upp så vart hon glad :) haha.. Så det gick jättebra!

Läkaren visste inte heller var Eira har för prickar i ansiktet.. Så jäkla typiskt! Jag vill veta så jag kan göra det bästa för att dom ska försvinna!

Och så vart hon vägd och mätt!
Nu väger hon hela 8120 gram och är 66 cm lång! (5 månader och 1 vecka)
Runt huvudet är hon 42,8 cm.

Hon har gått upp hela 755 gram och växt 3 cm på en månad. Och då har jag mestadels bara ammat henne eftersom hon vart så konstig när hon fick puré.

Joar har precis kommit hem från skolan med så nu är Eira hans barn ett tag ;)

Nu snöar det jättemycket här och det är himla jobbigt att vara ute med barnvagnen.
Hur mycket snö har ni?

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Just nu har vi ingen snö här alls... men det har äntligen blivit kallt igen så jag hoppas det börjar snöa och att snön får vara kvar till jul!

2008-12-04, kl 20:44:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0