Stort tack bloglovin'

Har nyss suttit och läst igenom ca 120 nya blogginlägg från mina favoritbloggar.
Helt sjukt vad ni skriver mycket! Men det är kul! Jag älskar att läsa bloggar.

Medans jag satt och läste alla nya inlägg så kom jag att tänka på att jag ALDRIG hade klarat av att hålla koll på alla bloggar jag läser och inte minst hålla koll på vilka inlägg jag läst och inte läst.

Men nu är det ju så att jag använder mig av bloglovin's tjänst där man prenumenerar på bloggarna som man läser och så håller bloglovin' koll på det. Hur lätt som helst!

Använder du dig av deras tjänst? Om inte annat tycker jag att du ska börja använda den nu!
Varför slösa på en massa energi som du behöver ha till att t.ex kommentera i alla bloggar? :)

Det är ju såklart gratis också! Och allt gratis är gott! Haha..



Kommentarer
Namn: mammabecka

Haha!! "Nu råkade jag trampa på en hård sten, det gjorde inte ont. Jag såg den inte förrän jag hade gått förbi. Nu tog jag en tugga av min korv. Köpte den på statoil. Det var där stenen låg. Ska köpa en till. Korv alltså, inte sten" Funderar på att ENDAST mobilblogga hi hi



I mitt sista mobilinlägg uttnyttjade jag max antal bokstäver, så man kan inte skriva så långt.



Tack, jag är jättenöjd med rummet :-)



kram

2008-12-11, kl 23:13:37
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Namn: mammabecka

Hehe, bra det ;) Ha en fin kväll!

kramar

2008-12-11, kl 23:34:54
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0