Sorry

Sorry att jag inte har skrivit nått idag!

Har haft fullt upp och knappt varit hemma.


Gick ner på stan tidigare och postade julkorten! ÄNTLIGEN! :D Är ganska stolt över mig själv som fått det gjort nu.
Sen så träffade jag Joar och mamma på stan. Jag och Joar hade inte så mycket för oss så vi följde med mamma till vårt jobb och så var vi där till 20.00 ungefär.. Då kom vi på att vi inte ätit nån middag!
På vägen hem stannade vi på Tempo och köpte en massa onyttigt. Brownies, grädde, julmust m.m

Väl hemma så dukade vi fram bröd och en massa pålägg.
Jag gjorde varm choklad och vispade grädde.
Och det mumsade vi i oss framför filmen "Its all gone, Pete Tong".

Det är en superbra film som handlar om en DJ på Ibiza som tappar hörseln.
Det är lite utav en dokumentärsfilm och är verklighetsbaserad. Sevärd!

Kommentarer
Namn: Annika

INgen fara, vi alla hinner med bloggen olika mycket, olika dagar :-D



Bloggen lever för oss, inte vi för den :-D



Kramis

2008-12-17, kl 09:15:11
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0