Snö

Det snöar som bara den!! Helt sjukt mycket. Det måste ha snöat minst 1 dm redan.
Det är mysigt, men man vill ju helst inte gå ut för då lär man ju se ut som en snögubbe.

Snart kommer Tomas och Anton hit. Tomas ska sova lite innan vi ska iväg på julbord.
Det är bara mammas sida av släkten, men vi blir nog många :)
Mormor, morfar, min moster Maddi med karl och 6 barn, min moster Jeanette med karl och 5 barn, min moster Lisette, syrran + karl, brorsan, mamma, Tomas och Anton.
Och så jag, Joar och Eira :)
Det ska bli så kul att träffa alla!

Just nu hoppar Eira runt lite i sin hoppgunga! Hon älskar den, men det skulle va kul med en gåstol också så hon kan förflytta sig lite och lära sig att hitta på små hyss ;)

Både jag och Eira sitter fortfarande i våra pyjamaser, men snart så ska jag rota igenom både hennes och min garderob för att se om jag hittar nått fint. Jag borde ha nån söt klänning till henne nånstans i gömmorna.

Det vart varken tandläkaren eller barnmottagningen idag.
Ska ringa barnmottagningen imorgon och prata med dom och tandläkaren ska jag till på torsdag istället.

Fick förresten en tidig julklapp av pappa idag, 1000kr som sitter välldigt fint i min plånbok :)

Kommentarer
Namn: sara/My

Hej:) vi skulle behöva hjälp med om vad som är

intresant om att läsa i vår blogg.

Så om du har tid skulle du kunna

checka in i våran blogg och lämna en liten

kommentar.

hugs:)<3

p.s shit villken gullig bebis du måste vara stolt:)

2008-12-08, kl 13:41:36
URL: http://weloveandhate.blogg.se/
Namn: Angelica/Mamamekko

Japp, det är Isa form som illustrerat, älskar hennes illustrationer. Tänkte bara tipsa om att det finns tre stycken såna brickor med hjärtan ute på tradera just nu... Sök bara på brickor hjärta, så komemr de upp.

kram

2008-12-08, kl 14:16:30
URL: http://www.vitdesign.se/mamamekko
Namn: Lisa

Åh va härligt med snö!!! Avis... Här i Göteborg är det bara regn regn regn...



Edwin har en gåstol som är riktigt populär!! Är jättekul att se när han kan hasa sig fram över golvet. Skulle också vilja ha en hoppgunga...

2008-12-08, kl 14:36:10
URL: http://lisawerner.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0