Middag

Idag är vi lata och ska äta färdiggjorda fiskpinnar (citronbitar eller nått sånt hette dom) kokt potatis, gurka och creme fraiche med smak av citron och dill!
Ska bli himla gott!

Nu har jag haft ont i huvudet i 3 dagar på rad. Man kan ju bli galen av mindre!
Är dock van att ha ont i huvudet då jag har migrän, men aldrig 3 dagar i rad.
Får se om Joar kan offra sig och ge mig lite massage sen så kanske min nacke slappnar av lite..

Nu har Eira börjat bli lite gnällig.. Ska ta tempen på henne sen när vi ska byta blöja så hon kan få en alvedon om hon har fått feber av vaccinationen.

Kommentarer
Namn: Norrlänningar

SVar: jaha okej, nej det var det ju inte;)

2008-12-04, kl 17:14:56
URL: http://thebulle.blogg.se/
Namn: Agnieszka

Guud vad gott med fiskpinnar... ibland måste man faktiskt få äta "färdigmat"!! kramar

2008-12-04, kl 20:41:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0