Lugnet efter stormen

Oj vad stressig dagen har varit.
Vi var ju ner på stan och köpte näsdroppar men julkorten postas imorgon istället.
Jag lyckas alltid skjuta upp nått :)

På stan var vi även och hämtade ut lite förstoringar vi har beställt. Jättefina! Dock lite dålig skärpa, men men.. Sånt får man ta när en stor bild bara kostade 29 kr.

Nyss åkte pappa och Mattias hem till sig. Dom kom hit och bjöd oss på hämtmat. Det vart en god kebabtallrik åt mig. Fast tyvärr så är jag sugen på choklad nu :D

Nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen. Se på Cityakuten och Prison Breake.
Imorgon kommer Anton hit och ska sova över och av erfarenhet så blir det INTE lugnt då.. haha

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Ohh vad gott med kebabtallrik.......dreggel

2008-12-15, kl 20:15:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0