Fattig

Jag är inne i en period just nu. En period där jag vill ha ALLT gratis. Kanske inte låter så farligt, men det är det.. :P
Jag blir medlem i alla slags www.gratis...blablabla..se
Men nu, ÄNTLIGEN, såhär på småtimmarna, har jag hittat en sida jag ska kämpa mig fram till prylarna. För här kan man få mer än skraplotter och presentkort på Kicks.

Här kan man FÅ, helt gratis, ett XBOX 360 t.ex.. Det skulle jag verkligen inte tacka nej till :)

Men då måste man ju såklart värva lite vänner och klicka runt på lite hemsidor. Vill ni hjälpa mig?

Klicka här om ni vill göra en god gärning såhär innan jul! :) haha..

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om att alla ni som läst detta ska bli medlem så jag får mitt älskade XBOX.
Sen imorgon blir det Öppna Förskolan och så ska jag ÄNTLIGEN skicka iväg vinsterna till er som vann mina tävlingar. (Sorry att dom är sena föresten!!)

Hoppas ni kommer sova gott med!

Gratis

Kommentarer
Namn: Agnieszka

grrr.... och jag som sitter här och väntar på min bok......=) Kramar

2008-12-09, kl 09:21:02
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0