Bloombaby

Satt och kikade på Barabus hemsida och hittade så läckra babysitters!
Tyvärr är Eira för stor för dom nu men nästa unge ska verkligen ha en sån här.. Fast den är ju lite för dyr för min plånbok.

Bloombaby - Coco stylewood? babysitter Coco bloom plexistyle? babysitter transp med r?d dyna
Dom är gjorda av Bloombaby och finns i olika material och färger.

Pris: Det svider så mycket så jag kan inte ens skriva det.. haha

Sen hittade jag den här fina soffan för barn!
Den skulle nog Eira vilja ha i sitt nya rum :)

Mimi Couch

Pris: 2395 kr

Appropå ingenting så tror jag att jag börjar bli förkyld.
Och så är jag dum och äter godis även fast jag fick veta idag att jag har 2 hål.


Kommentarer
Namn: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Man kan ju byta det mot ett grått? ; )

2008-12-12, kl 00:08:11
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Namn: zerphina

dom babysitterna är apsnygga, men jag skulle inte lägga så mycket pengar på det, samt att det känns som dom är för mindre barn inte när dom blir större

2008-12-12, kl 09:33:05
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0