Tävling - Presentkort hos Ting

Ändrade förutsättningar. Jag tar bort att ni behöver länka på er blogg. Så ni behöver endast skriva vad ni gillar mest med en motivering. Förlänger tävlingstiden även.

 

För er som vill länka är det helt okej :)


 

Nu kan jag stolt presentera en tävling sponsrad av Ting!  Det var ju dom jag fick den fina Koziol tunnan av.

Ni har nu chansen att vinna ett presentkort värt 350 kr att shoppa loss för inne hos dom.

Det enda ni behöver göra är att gå in i deras webshop, hitta en favorit och sedan skriva den bästa motiveringen till varför ni vill ha just den! (det behöver inte vara just det ni kommer köpa sen med presentkortet)

 

Jag och personalen från Ting kommer sen välja ut den som skrivit den bästa motiveringen!

 




Detta ska du göra om du vill vara med och tävla!

Gå in hos Ting och titta ut din favoritprodukt. Motivera VARFÖR du skulle vilja ha just DEN. (skriv i kommentarsfältet)

Det är valfritt att länka i er blogg! Så alla ni utan blogg kan även vara med.

Tävlingen pågår till fredag den 13 november 18.00.


Kommentarer
Namn: En Mölnbobos Liv

Min favorit är Metallic stjärna classic, vi hade en sån och de är jättefina men så möblerade jag om i förrådet och då råkade jag mosa till den. Vet inte hur det lyckades men förstörd blev den.



Jag har länkat här



http://eiraheidemo.blogg.se/2009/november/tavling-presentkort-hos-ting.html

2009-11-05, kl 20:13:57
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Namn: Ann

Jag vill ha ett Babell kakfat. Jag har velat ha det i tre år ungefär men har haft vansinnigt svårt att bestämma vilken färg. Dessutom har jag äntligen börjat lära mig matlagning på riktigt och är mycket i mitt kök och vill där ha sällskap av ett sånt fint fat.



Jag länkar från min blogg.

2009-11-05, kl 20:55:25
URL: http://annsenshus.blogspot.com
Namn: monia ♥ att leva med jävulen

Jag är med och tävlar! :) Om jag vann presentkortet skulle jag lägga till lite extra och köpa "I-LIT bordsampa med högtalare "



En skrivbordslampa är precis vad jag behöver nu när jag ska börja studera. Börjar på måndag och det kommer bli många kvällar som går åt till plugg. Jag arbetar bäst med musik, och denna lampa passar mig som handen i handsken eftersom man lätt kopplar in sin MP3/Mobiltelefon :) Två flugor i en smäll alltså!



Jag har länkat i min tävlingsblogg :

http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/tavling-hos-eira-min-ogonsten.html



kram!

2009-11-05, kl 23:10:31
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Namn: rebecca

Jag vill vara med och tävla!



Hhahaha min favorit är spelet "Hur fan visste du det" så otroligt roligt att köra på fester, har iofs bara gjort det en gång hos en vän men vinner jag så lär det bli många många fler gånger. ;)



Jag vill vinna det just för att det är otroligt roligt, det är något fler gillar att göra på fester och ja det är ju kul om man har extra kul på en fest..? många skratt blev det och att skratta är nyttigt har jag hört. ;) Det vart en helt annan stämning på den festen jag körde detta på, en stämning som jag gillade. :)



Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/november/1111-presentkort.html



Håller mina tummar!

2009-11-06, kl 00:07:17
URL: http://geshiia.blogg.se/
Namn: Lillan

jag är med. min favorit är " Textilborste HANDY DANDY" därför vi har länghårig katt här hemma som fäller konstant! och jag städar hela tiden men det hjälper inte när man ska på fest och drar på sig strumbyxorna. rollar den så de är rena. väntar 5 min och går ut och uptäcker att benen är PÄLSKLÄDD!!! vore super fraktiskt att bara fiska fram denna ur handväskan istället för att släpa med sig en bökig roller...



har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/november/presentkort-ting.html



trevlig helg!

2009-11-06, kl 17:22:05
URL: http://tavlingstipsarna.blogg.se/
Namn: Gabbies

Jag är med. Min favoritprodukt är Water Light tycker dom är så coola. har länge velat haft en sån men kostar aldrig på att köpa någon...

Länkar i bloggen.



Hoppas på tur!



Ha en bra helg!

Namn: Agnieszka -2 barnsmamma

Jag är gärna med och tävlar. Om vi skulle vinna så skulle vi köpa några PAppersstjärnor med glittermönster i förgen röd. Anledningen är enkel! Vi har ni u september flyttat från en lägenhet på 80kvm till ett hus på 160kvm och har en himla massa fönster nu som behöver fina stjärnor i jul.... men vi har tyvärr bara en stjärna som vi hade i köksfönstret i lägenheten.... så julgrejjer behöver vi här hemma så vi får en god och fin jul!



kramis

2009-11-06, kl 21:10:16
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: vintageretroprinsessa

Måste ju säga att papperskorgen du fick var ju hel snygg passar perfekt in i erat ReTrO hem :)



men om jag själv skulle välja ut ett ting skulle det utan funderingar bli itala ljuslyktan :)

I rosa.

Till min samling.

Fin ljuskälla som håller år efter år rum efter rum :)

Och eftersom jag är en riktig ljus människa skllejag tända den dagligen då jag tänder ett jus morgon och kväll för min bror som hastigt rycktes bort frå jordelivet :(



Kärlek mamma Jessica

2009-11-07, kl 00:35:10
URL: http://bambii.blogg.se/
Namn: Therese

Min favoritprodukt är Babells kakfat! Som hobbybagare så har man många sorters kakor och bakverk att servera vid kalasen. Dock så är det lätt hänt att det finns ont om rum bland kaffekoppar och fat, då är det ju perfekt att kunna bygga på kakfatet på höjden! För detta tyckte jag var supersmart! Det var inte enbart en hög konstruktion utan man kan använda en eller två våningar men också alla tre! För att inte tala om hur detta förenklar förvaringen då det inte används, nu behövs inget högt skåp för att få plats med fatet. Om man nu vill ställa undan det, det gör ju sig lika fint framme på bänken i någon av de coola färgerna :)

2009-11-07, kl 07:02:28
URL: http://misslaire.blogspot.com
Namn: Linda

Vill gärna vara med och tävla och skulle jag ha turen på minsida så skulle jag vilja ha Babell kakfat. Skulle vilja ha det för när vi firar eller när det kommer främmande och man ska fram med fikat så måste jag använda ett antal vanliga tallrikar har inga kakfat vilket är väldigt tråkigt



Hoppas på tur:)

Linda

2009-11-07, kl 11:56:22
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Namn: Anna-Lena

Hej!

Min favorit är Soptunna Papperskorg DEL, den röda.

Åh, så fin den skulle vara att ha.

Man skulle bli glad av att kasta sopor i den.

Mvh/Anna-Lena

2009-11-07, kl 16:20:13
Namn: Spacegirl

Min favorit är tivoli iPAL radio.

Jag vill att den ska bli min,

det är bara att trycka på knappen & vips är värden din.

2009-11-07, kl 20:33:55
Namn: Lina

Hej!

Jag hoppas att jag vinner för då skulle jag köpa flera stycken "Flygnecessär One Litre" för jag formligen hatar dessa vätskeregler på flyget. Varje gång får man stå där med en sladdring plastpåse i handen vid säkerhetskontrollen. Sist knölade jag bara ner påsen efteråt och när jag kom fram var större delen av väskan indränkt i shampoo!

2009-11-07, kl 23:44:54
Namn: Rebecca, ung moster åt Emelie och Olivia

men klart man är med!



Jag gillar mest:

Tvättsäck MONEY LAUNDRY BAG - det är roligt och man kan göra tvätten lite roligare. Om jag vann skulle jag nog också köpa den =D



Jag skulle vilja vinna för dem har fantstiskt fina saker och roliga.

Så där skulle jag absolut köpa lite julklappar eller saker till mitt rum som jag håkker på att göra om.



Kramar Rebecca

http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-presentkort-2.html#comment

2009-11-08, kl 00:52:30
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Namn: Jessica

Åh så mycket fint! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Min favorit produkt är nog "Spel TJEJMIDDAG" eller "HOT LIPS Telefonen".

Om jag vinner så skulle jag vilja vinna just dom för att telefonen var bara för cool och den skulle passa så perfekt här och spelet låter verkligen så roligt. Skulle vara jätte kul att ha ett sådant spel här hemma när tjejerna kommer på besök! =)



Jag skulle bli så glad om jag vann ett presentkort hos Ting. De har verkligen ett bra utbud med fina saker! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-ett-presentkort-hos-ting.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

2009-11-09, kl 13:38:36
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Namn: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Hallå!



vilken härlig tävling du har dragit igång, självklart måste jag passa på att vara med, man vet ju inte, turen kan ju vara på min sida :)



Var nyss inne på hemsidan och kollade runt, dom hade mycket som skulle kunna passa, men jag föll lite extra för deras "Purse Hanger".



Hur smart är inte det? Eftersom jag är ett riktigt väskfreak så har jag oftast väska med mig, och alla restauranger och caféer har minsan inte fräscha golv! Men med denna uppfinning så är ju problemet löst på ett kick :)



Håller tummarna nu! Skulle vara superskoj att vinna, speciellt när det är något som kan förenkla ens i-landsproblem ;)



KRAM!

2009-11-09, kl 14:55:20
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Namn: pyretpepsi

Underbar tävling! Jag är med. Min favorit för tillfället är Alice Fat. Min fat som jag har är så fula, delvis ärvda och delvis gamla. Det skulle pigga upp min vardag och speciellt den härligt gröna färg som Fatet Alice har!

Har länkat:

http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/11/vinn-ett-presentkort-350-kr-hos-ting.html

2009-11-09, kl 15:22:52
URL: http://pyretpepsi.blogspot.com
Namn: FRIDA KANSKE

hejsan jag är jättegärna med och tävlar. jag skulle välja lampan "Lampa Josephine". Den var så otroligt snygg, riktigt bra design. Skulle passa bra till när jag flyttar hemifrån för att plugga. Jag menar när man pluggar har man inte ofta råd med finaste möblerna utan får helt enkelt nöja sig med det man har. sså vann jag presentkortet skulle det vara underbart så jag kunde köpa nåt fint :)



mvh frida:)

2009-11-09, kl 15:46:02
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Namn: Sallyomuffy

Fantastisk tävling!

I am in! Min absoluta favorit är TräDockan Momiji!

Det finns en lucka som man kan skriva ett meddelande, jag hatar att prata ibland så när jag inte vågar säga något kan jag skriva det och sen skicka det till henne/honom. Det är alltid något som man inte vågar säga, och idéen är så kreativt :) Och jag älskar Japan, anime, manga mm. Den är faktiskt inspirerad av det, och jag älskar kawaii-saker. Kawaii är söt och gullig så där. De är faktiskt jätte söta, man vill verkligen samla alla <3

Och så är den inpackad i en nudel-låda - genialt!

Och så har dockorna egna egenskaper, jätte bra!

Allt är perfekt med den det är därför jag vill ha dem! Det var min motivering...

Hoppas verkligen att jag kan köpa dem där <3

Ha det bra!

Hälsa gärna personalen där från mig att deras saker är så underbara!

Puss o Kram Skum Banan från Sallyomuffy



2009-11-09, kl 18:39:23
URL: http://sallyomuffybloggen.blogg.se/
Namn: Sandra

Vilken fin tävling!

Allra helst skulle jag köpa "Elvisp Dualit" till mina föräldrar. Den elvisp de använder nu fick de när de förlovade sig, vilket var länge sedan eftersom deras äldsta barn nu är 20 år.

Om man rör den missfärgade elvispen hör man tydligt att det finns grejer inuti den som är lösa.

Nej, en ny elvisp skulle de behöva! De gånger jag använder deras elvisp är jag alltid lika förvånad hur den fortfarande kan fungera.

2009-11-09, kl 19:34:55
Namn: evamar

Jag skulle välja spelet Tjejmiddag för att överraska mina tjejkompisar på nästa tjejmiddag. Gissningsvis måste jag gömma det till efter maten för annars lär vi fastna i spelet.



PS. Jag länkar i tävlingsbloggen;



http://evamar.blogg.se/2009/november/presentkort-13-november.html

2009-11-09, kl 19:51:34
URL: http://evamar.blogg.se/
Namn: suss

Den ursnygga rökgrå lampan Josephine,

vilken lycka om den ändå vore min,

så less på vardagsrummets tomma tak,

detta är en ljuskälla helt i min smak,

så tänk om någon denna kunde leverera,

så skulle blivande elektriker-sonen få montera!

2009-11-09, kl 23:19:53
Namn: Alexandra

Jag skulle vilja köpa några MORITZ Sugproppskrok Koziol. Vårt vita, vita badrum skulle behöva några glada färgklickar för att rycka upp sig.

2009-11-10, kl 10:25:05
Namn: Camilla R

Purse Hanger är min klara favorit.



En sådan skulle jag verkligen behöva, tycker att det är svårt att veta var man skall göra av sin nödvändiga handväska emellanåt när man tex fikar på stan. Klämma fast den mellan knäna, knöla in den bakom ryggen, hänga den över stolsryggen så att man inte har koll på den. För lägga den på ett skitigt golv vill man ju verkligen inte.



2009-11-10, kl 12:09:39
Namn: Carola L

Slevhållare LUIGI blir min nya bäste vän i köket, håller borta kladd från mat och bak.

Luigi - nya vännen blir min nya favoritsak

2009-11-10, kl 12:24:36
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Namn: Eleonor Hållbus Dahlin

Felix nalle skulle min dotter få, att sääta i bokhyllan den blå! Varför då? Jo för att hon älskar nallar så!

2009-11-10, kl 12:41:06
Namn: Sabina

Spelet Helballa 80-talet skulle bli en klar favorit, jag bara älskar 80-talet och skulle låta ALLA som kom hit spela med oss =)

Första gången jag såg att det fanns ett sådant spel...klart kul!

2009-11-10, kl 14:32:38
Namn: Amanda

Min favorit är Babels trevåningsfat. Jag har länge trånat efter dessa läckra fat men aldrig riktigt fått tummen ur.



Har också länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-presentkort-ting.html

2009-11-10, kl 15:27:59
URL: http://creyla.blogg.se/
Namn: Cecilia

Ting har så många fina, mysiga, annorlunda saker till hemmet som jag gärna skulle vilja ha. Fast såhär i juletid kom jag att tänka på julklappsbekymret som killarna i familjen alltid medför. Det är obeskrivligt svårt att hitta något passande till min sambo och mina bröder. Men så fick jag syn på sedelklämman från Philippi! Läckert stilren och härligt användbar skulle den vara en passande present till äldste brodern som fått en högre tjänst på sitt jobb och till bror nummer två som gillar stil och coola prylar. I min sambos hemland kan en sedelklämma som gåva betyda önskan om lycka och välgång. Efter det här krisåret har vi bestämt att nästa år ska bli ett bra år, så säkerligen skulle ett leende spridas över hans läppar om en tjusig sedelklämma låg i hans paket i jul! Om alla dessutom skulle få likadana julklappar, skulle de inte behöva bråka om dem!

2009-11-10, kl 16:13:45
Namn: Vini Nilsson

Hej.

Egentligen är det två grejor jag skulle behöva. Till mig själv : Den fina kaffeburken där man fäster skopan ovanpå. Det hade gjort att jag inte hade behövt gräva fram skopan varje gång jag fyllt på bönor. Och det gör jag ofta !!

Sedan toapappret med sudoku på till min bäste kompis som inte har ro att sitta ordentligt på toa. Men hon är sudokutokig så sen hade man kanske inte fått henne ifrån toan.

2009-11-10, kl 17:20:42
Namn: Nina E

Jag, en kvinna av vattenälskande natur

skulle köpa ett självlysande baddjur!

För bara 13kr, pengarna räcker och blir över!

...men ett fränt duschdraperi kanske jag behöver?



Som fisken i vattnet skulle jag trivas

om mina små önskedrömmar införlivas!

2009-11-10, kl 17:28:36
Namn: Kashaya

Jag skulle vilja ha Battery box att förvara gamla batterier i för de tömmer aldrig batterinlämningen här nere så vi har haft en fryspåse fylld med gamla batterier som "prydnad" på bordet nu i över ett års tid, inte snyggt. Skulle se mycket bättre ut med en Battery box istället.

2009-11-10, kl 17:45:25
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Namn: Myran

Jag vill absolut vara med & tävla! Jag hade viljat vinna prylhängaren FORGET ME NOT till min pappa, som hjälpt mig mycket nu när jag haft mycket att tänka på! Nästan överallt har han det vitt & tråkigt, så det hade livat upp hans hus med en sådan smart pryl! =)



Har även länkat:

http://zebramyran.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavlar-ting.html

2009-11-10, kl 18:28:56
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Namn: Nelly

Jag är självklart med och tävlar! Fotoram BALL OF FAME, skulle jag vilja vinna om jag vann!

Jag behöver verkligen en fotoram, alla mina foton ligger bara i en hög, i en låda. Och det måste vi ju ändra på, right? Jag tycker alla minnen som finns på fotona ska fram! Så varför inte hänga dem i denna brutalt snygga fotoram? Och ett stort plus är att det får plats med många foton i den, och att den tar plats på väggarna, för där är det så tomt i mitt rum! :)

kram!

2009-11-10, kl 19:25:16
URL: http://nellym.blogg.se/
Namn: jeannette

Jag jag tävlar gärna och hoppas på en fin födelsepresent. Ljusstaken bågen bull hade varit kul att få

2009-11-10, kl 19:57:32
URL: http://www.jeannette.rojnert.se
Namn: iDdLA

Hej skulle gärna vilja vara med och tävla : )



Om jag vinner skulle jag vilja ha denna simpsons klocka --> http://www.tingshop.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=796&category_id=29&option=com_virtuemart&Itemid=53



Varför?

Enkel fråga !

Är ett stort fan av simpsons och det hade varit roligt att få en klocka, skulle faktiskt behöva en.. brukar försova mig rätt ofta:/



Ha en bra kväll!

2009-11-10, kl 22:36:22
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Namn: Martina

Jag är mer än gärna med och tävlar!



Min favorit är: Vas ekoglas.

För att den representerar nytänkande och design och natur på en och samma gång, Nytänkande är den pga det ekologiska glaset (inte många som tillverkar eller säljer ekologisk

design) och designen är enkel men väldigt elegant och den ger ett naturligt intryck med sina fina dova "jordiga" färger.

För en person som mig som älskar både design och natur är detta en vacker juvel som jag gärna vill vinna/äga med eventuell vinst..

2009-11-10, kl 22:36:46
Namn: frida

Tjoho!

Vill gärna vara med och tävla.

Mystiskt nog har våran tårtspade hemma försvunnit och vi använder en stekspade till att skära tårtan.

Inte så jätte roligt :/

http://www.tingshop.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=407&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=53%27



Fin blogg du hade, ha en bra kväll :D

2009-11-10, kl 22:39:24
URL: http://perunaohukainen.blogg.se/
Namn: Rosida

Kul! :D

Om jag vann skulle jag vilja ha spelet "The Urban Jungle", för det verkar vara ett kul spel som jag kan spela tillsammans med mina vänner. ^-^

2009-11-11, kl 00:22:15
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/
Namn: Evelina

Å rolig tävling :)



Favoriten inne hos Ting är helt klart prylhängaren Leaves i härlig vit färg med motivering att den skulle stormtrivas i hallen i vårt nyrenoverade hus. :) I våras köpte jag & min sambo ett hus från sekelskiftet som var i stort behov av total-renovering. Efter många långa dagar och timmar av slit börjar det nu likna ett hem igen. Och Leaves skulle älska att ha ordning på nycklar, hundkoppel och den där vanten som annars alltid försvinner precis innan man ska ut i den kaotiska vardagen.



Ha en härlig dag.

MVH

Evelina

2009-11-11, kl 00:39:09
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/
Namn: Susanne

En favorit för mej blev behållaren för bomull, för med en tonårsdotter i huset så blir badrumshyllan ibland väldigt full. Om hon får denna så kanske hon piken förstår, för hon vet att jag inte gillar att plocka upp bomullstussar efter henne när hon till skolan går.

2009-11-11, kl 06:41:33
Namn: Erika

Water Light skulle jag vilja ha i duschen. perfekt mysbelysning. slipper den omysiga taklampan

2009-11-11, kl 10:09:42
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Namn: Nanette

Ljuslykta KRONA är mitt val. Onödigt pryttel, men såå söt att vila ögat på... Jag unnar mig sällan onödigt pryttel.

2009-11-11, kl 11:54:37
Namn: Anki

ja, JUST NU är det nog en glad liten SPARGRIS som är favoriten!!! för ska jag NÅGONSIN komma utomlands så är det nog bäst att börja med att spara,spara o SPARA!!!! o det bästa sättet att göra det är väl att ha en glad o trevlig liten vän som gärna tar hand om det jag sparar!!!

2009-11-11, kl 22:40:05
Namn: Ninnie på Ninni med e

Hej! Jag vill så klart vara med och tävla om detta perfekta pris! Min favorit är radion Tivoli PAL Pink. Då jag är en sucker för rosa och har massor av rosa detaljer i köket skulle denna radio vara perfekt i köket, snygg och det blir ju så mycket roligare att laga mat när man kan lyssna på musik samtidigt! =)

2009-11-12, kl 14:57:48
URL: http://www.ninnimede.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0