Nytt beroende

Jag har redan börjat ersätta mitt rökberoende med ett annat beroende. Bambis blogg är sjukt beroendeframkallande och jag kollar den MINST 2 gånger om dagen. Jag började dock läsa hennes blogg när hon var gravid med Zack, eller kanske precis när han var född om jag inte minns fel.. Och nu har hon lilla Leah som är 4 månader.

Sen jag började läsa hennes blogg så har hon fått mig att gilla Odd Molly och jag har börjat tänka lite mer på genus.. Tack och lov har hon inte lyckats smitta mig med sköldskörtelcancer eller behovet av att dricka (äcklig) Dr Pepper :P
Jag får dock passa mig för hennes recept på goda kakor, speciellt nu när jag ska sluta röka och inte tröstäta. (jag fick ju inte skylla på breaket från ciggen när jag går upp i vikt)

Skulle jag råka stöta på henne i Stockholm skulle jag säkert heja på henne som att jag känner henne och gå fram och gulla med ungarna. Så det är tur att jag inte åker ner så ofta, haha.. Hon skulle nog ringa polisen direkt. :P

Och nej, jag är ingen stalker. LOVAR.
Hon har bara en grymt bra blogg.



(Klicka på bilden på bilden för att komma till bloggen, men gör det på egen risk, Odd Molly kläder är INTE billigt ;) )


Kommentarer
Namn: Apan satt i granen

Men å så gulligt!



Det fina i kråksången är att hon är tusen gånger bättre i verkligheten. :)

2010-09-02, kl 08:41:29
URL: http://guldgris.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0