Klängig busunge

 

Försöker få lite saker gjorda vid datorn, svara på mail, fixa en tävling till bloggen och lite annat. Men Eira klättrar och klänger på mig som  aldrig förr, och så är hon hostig och snorig igen :(

 

Snart ska Eira hem till sin far innan jag ska iväg på ett infomöte om en Fotokurs jag kanske ska gå.

 

Besöket hos läkaren gick förresten sådär. Hon fick för sig att det var mina 2 piercingar som orsakar blåsorna och den flådda tungan. Men jag har haft dom i ca 8-9 år UTAN problem och inte en enda blåsa i närheten av dom nu. Men jag fick Xylocainlösning att skölja munnen med, så jag hoppas det blir bättre.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0