Helgen som har varit..

I helgen har det inte blivit så mycket bloggande.

Igår så gick jag och min syster ut på krogen och det vart lite sent. Kl 5.00 stöp vi i säng och jag vaknade inte förän kl 13 idag. Trevligt som bara den hade vi iaf!
När jag vaknat till så var det ju bara att pallra sig ut i solen och gå och rösta. På Vänsterpartiet såklart, på alla 3 lappar. Personröstade på en gammal klasskompis mamma, har alltid gillat henne.

På kvällen tog vi en tur på affären där vi inhandlade blöjor och leklera. Så nu har jag lera ÖVERALLT här hemma.

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid Eira och mysa. För kl 5.20 ringer klockan och en ny dag startar.

Känns konstigt att lägga sig ena dagen kl 5.00 och andra dagen är det uppstigning bara 20 min senare. :P

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0