1 vecka - "utan cigg"

Jag tog min "sista cigg" för 1 vecka sen om 15 min.
Men jag har smårökt lite varje dag sen dess.

Tisdag: 2,5 cigg
Onsdag: 2 cigg
Torsdag: 1,5 cigg
Fredag: 1 cigg
Lördag: 5-7 cigg (var ute på krogen)
Söndag: 1 cigg
Idag: 0 cigg

Är inne på vecka 3 med medicinen Champix också. Har tyvärr fått en riktigt jobbig biverkning; blåsor i munnen och skinnflådd tunga. Men har en läkartid imorgon för att se om det finns något att göra åt det, annars kanske jag måste sluta äta Champix?

Det känns iaf lovande. Jag kommer bli rökfri. Jag har ju varit helt rökfri idag! Det kanske vi ska fira med en liten tävling imorgon? ;)

Kommentarer
Namn: Linnéa

Bra jobbat Tessi! Faan fortsätt så här! Blir såå stolt över dig! Kram Kusin

2010-09-21, kl 07:26:21
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Namn: Agnieszka-2barnsmorsan

Hoppas det går bra hos doktorn! Duktig du är!

kram

2010-09-21, kl 10:05:52
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0