Välkommen MAJ

Satt nyss och tänkte: "Nu är det minsann vår".. 2 sek efter det så tittar jag ut och ser att det HAGLAR! Men solen skiner och det var övergående, så det är väl vår ändå :)

Igår var det personalfest, kanske inte den mest lyckade men det var skönt att komma ut. Drack lite på festen och en drink på krogen, så jag var pigg när jag vaknade i morse :) Sov faktiskt rätt länge också, tror jag vaknade runt 10,30..

Det bästa med igår var dock att jag vann 400kr på krogen :D Jag brukar alltid hamna vid en spelautomat och för det mesta förlorar jag bara..

Ikväll kl 18.00 så avslutas tävlingen jag har igång, så nu är det verkligen sista chansen. Klicka på bilden för att komma till tävlingen!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0