Fullt upp

Eira på Lilos kalas. Foto: Salam Al

 

Det är verkligen inte lätt att uppdatera bloggen märker jag! Jag har fullt upp hela tiden. Det känns inte som att det jag gör får något resultat. Dammsuger jag golvet så är det fullt med smulor 2 sek senare.

 

I helgen så var det inte lugnare! På lördagen så var det först klädbytardag (som var en flopp) och sen en snabbis på marknaden och stan innan vi gick vidare till Lilos kalas. :)

På söndag jobbade jag hela dagen så Eira var med sin far.

 

Idag har jag tusentals saker att göra då jag ska ha Blingoparty här imorgon. Det får ju gärna se lite ordnat ut och kartongerna får gärna vara ett minne blott då! :)

Ska försöka mig på att storhandla idag men det blir nog senare för nu regnar och åskar det. Känns inte som att jag vill promenera med Eira i vagnen och en massa kassar i handen då.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0