Blingofeber!

Usch och fy vad mycket fina kläder jag har fått klämt och kännt på idag! Jag trodde jag hade sett nog på Blingos hemsida, men ack så fel jag hade! Allt var mycket finare i verkligheten!

Denna gång vart det 2 olika plagg iaf. :) Mycket kan jag matcha med sånt jag köpt från tidigare kollektioner.


Denna fina klänning, Iben, vart det till Eira :) Den är mörkare i grundfärgen, alltså det bruna, så den är miljoner gånger snyggare :)
Hade tänkt matcha med dom gröna pantalongerna, Lukas, som Eira redan har.



Dessa lila pantalonger köpte jag med, Lukas.
Tänkte matcha med den ljusrosa t-shirten från vårens ena koncept som hette Cirkus.


Och så vart det såklart dessa! Helge puffbyxor. Så jäkla fina :)
Tänkte matcha som på bilden, fast Eiras tröja är kortärmad.


Tack så hemskt mycket Sofia för att du kom hem till mig och visade alla underbara kläder! :) Det var bara så tråkigt att det knappt kom någon :(

Kommentarer
Namn: Sofia

Tack själv! Det är ju sådär ibland, att alla gäster faller bort i sista stund.. men det gick ju bra ändå! :)

2010-09-01, kl 09:11:39
URL: http://blingoandmyself.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0