Barnfri natt & morgon

Igår jobbade jag 13 timmar så jag hade inte mycket möjlighet att blogga.. Var helt slut och då var det tur att Eira var hos sin far. Jag har sovit som en stock hela natten och nu på morgonen vart det sovmorgon till 9,30. Kan inte minnas när jag sist sov så länge :)

Nu på morgonen har jag tagit det lugnt, ska snart duscha innan jag ska iväg och hämta sötisen :)

Ikväll blir det majbrasa och Anton ska följa med också :) Dock blir det inte så långvarit då jag ska jobba imorgon igen och sen blir det jobbfest! :) Denna gång ska jag faktiskt dricka, har laddat med en god flaska Malibu.

Så vi får se om jag lever på söndag då tävligen avslutas! :) Glöm inte att tävla bara!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0