Vintertid

http://lovenbloggaren.files.wordpress.com/2008/10/vintertid.png

 

Inatt blir det vintertid, vi ska alltså ställa tillbaka klockan en timma.

Funderade för ca 1 vecka sen hur det skulle bli med Eiras sovtider eftersom hon själv är stenhård med att hon SKA lägga sig kl 21.. Och jag kliver gärna inte upp tidigare än nödvändigt.

Men nu behöver jag inte oroa mig, Eira ställde om sig själv för 2 dagar sen. Så hon har velat somna vid 22 nu i nån natt och det är jag sjukt glad för! Då kommer hennes sovtider vara exakt likadana efter inatt!

 

Hallelulja! ;P

 

Påverkar "vintertiden" er nått? Bambi verkar inte se fram emot vintertiden..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0