Vinnare - Presentkort hos Ting

Nu har jag och Ting enats om en vinnare av presentkortet värt 350kr...

..... och vi båda gillade Viljas motivering mest!


Med motiveringen:
"Vilken härlig tävling du har dragit igång, självklart måste jag passa på att vara med, man vet ju inte, turen kan ju vara på min sida :)

Var nyss inne på hemsidan och kollade runt, dom hade mycket som skulle kunna passa, men jag föll lite extra för deras "Purse Hanger".

Hur smart är inte det? Eftersom jag är ett riktigt väskfreak så har jag oftast väska med mig, och alla restauranger och caféer har minsan inte fräscha golv! Men med denna uppfinning så är ju problemet löst på ett kick :)

Håller tummarna nu! Skulle vara superskoj att vinna, speciellt när det är något som kan förenkla ens i-landsproblem ;)
"

Stort grattis Vilja och tack Ting för detta samarbete!

Vilja; maila dina uppgifter till [email protected] så får du en kod av dom sen!


Kommentarer
Namn: V I L J A

Svar: Åhh! Detta har verkligen gjort min dag - va roligt! :) Tack Tack! :) Ska genast smita in och skicka iväg ett mejl :D



Stor Kram!

2009-11-17, kl 20:15:33
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0