Underbar & fullspäckad dag

Idag har det varit så underbart väder!

Vi åkte ju som sagt ut till pappa och rensade ut vad vi ville behålla och vad som skulle slängas. Jag hittade lite gamla böcker från när jag var liten och endel kläder. Även lite möbler, t.ex en pianopall och fåtölj. Det vart också 4 st köksstolar, men inte dom jag hade förväntat mig. Gula gamla pinnstolar. Bättre än ingenting! Men jag ska leta efter nya som jag kommer trivas med istället.

Vi var hos pappa välldigt länge, runt 5-6 timmar. Så när vi väl kom hem var det bara att sätta Eira i vagnen och gå ner på affärn för att handla middag.
Sen så blev det packande av allt jag sålde på Tradera, ligger himla efter med det nu..

Hoppade nyss ut ur duschen och ska snart sova.
Imorgon ska jag bara barnvakt åt Anton och så ska vi iväg och köpa vagn. En gammal tvillingvagn på LÄNGDEN, blir spännande och se hur det kommer funka :)

Bilder från dagen kommer imorgon :) Godnatt! 

Kommentarer
Namn: kadri

Hej



Du var lyckliga vinnaren till baby booken. Skicka ett majl till min majladress med din adress så skickar jag i väg boken snarast.



Kram Kadri

2009-05-25, kl 08:07:12
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Namn: Hanna K

Åh läckert med tvillingvagn på längden, kan vara rolig!

2009-05-25, kl 15:31:37
URL: http://fangoria-mittdittochdatt.blogspot.com
Namn: Sabina

En tvillingvagn på längden skulle jag behöva.. köpte en tvillingvagn idag.. och den gick jätte bra in i porten och uppför trappen.. men inte in i lägenhetsdörren.. haha. så vi får se vad det bli för lösning på det :P L

2009-05-25, kl 16:56:40
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0