Svaren

Emma - BarbaEmma
Vilken linje gick du på gymnasiet och vart gick du (härnösand?)

Svar:
Jag gick Handel och Administration på Åkersvik i Sundsvall. Bodde då i Sundsvall dom 2 sista åren tillsammans med mitt ex.

Nikita
Vad jobbar du med ?
är der eiras pappa som är pappaledig eftersom du jobbar ?

Svar:
Jag jobbar som personlig assistent. Eiras pappa, Joar, är inte pappaledig. Han praktiserar mån-fre på en krog i stan och sen så jobbar han där på lördagar. Jag jobbar bara 3-4 dagar i veckan. Vi kan ha Eira hemma pga att när jag jobbar är han oftast ledig men om han jobbar så är Eiras mormor barnvakt.

Elin (Edvinsmamma)
Hur många barn vill du ha?
Var Eira planerad?
Är du uppväxen i hörnösand?

Svar:
Jag vet faktiskt inte hur många barn jag vill ha. Minst 2 iaf. Eira var väl 50% planerad. Vi ville ha barn men vi trodde inte det skulle ske så snabbt :) Jag är född & uppvuxen i Härnösand, har bott här alla år förutom dom 2 åren jag bodde i Sundsvall.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0